Europošta.cz > Nápověda
Maximální délka nejdelší strany zásilky je 175 cm. Navíc musí platit, že maximální obvodová délka je 300 cm. Vypočte se jako 2x výška plus 2x šířka plus 1x nejdelší strana.
Maximální hmotnost zásilky je 31 kg.
Přesný čas vyzvednutí zásilky vám bude zaslán ráno v den svozu na e-mailovou adresu. Obvykle je zákazník informován o časovém okně v rozpětí 3 hodin. Součástí e-mailu je také telefonní číslo přímo na řidiče pro případné upřesnění času a místa vyzvednutí zásilky.
Pro zrušení objednávky nás stačí kontaktovat a my již vše zařídíme.
Zásilku je možné pro odeslání doručit na adresu našeho skladu. Jinde není možné zásilku podat osobně a je potřeba využít služby vyzvednutí zásilky na vaší adrese.
Nemusíte. Zásilku je možné odeslat i bez registrace. Pokud však posíláte častěji a chcete mít lepší přehled o odeslaných zásilkách a vystavených fakturách, doporučujeme se zaregistrovat.
Do 17:00. Zásilky jsou vyzvedávány pouze v pracovní dny (po-pá).
Standardní doručovací doby zásilek naleznete na stránkách jednotlivých zemí. V přehledu zemí vyberte stát, kam chcete zaslat balík, a dozvíte se všechny potřebné informace včetně doby doručení.
Doprava je realizována dopravní společností GLS.
Standardně dopravce provádí dva pokusy o doručení zásilky.
V případě nevyzvednutí zásilky bude proveden ještě jeden pokus o doručení. Pokud i druhý pokus o doručení zásilky bude neúspěšný, bude zásilka zaslána zpět odesilateli.
Pokud je v objednávce vyplněno telefonní číslo adresáta s předvolbou cílové země, bude v případě potřeby adresát kontaktován řidičem.
V případě doručení poškozené zásilky je potřeba nejdéle do 3 pracovních dnů od přijetí zásilky podat reklamaci na emailovou adresu info@europosta.cz.
V současné době je jediný možný způsob platby bankovní převod.
Jelikož je naše priorita co nejnižší cena dopravy pro koncového zákazníka, využíváme pouze takové způsoby platby, které umožňují zachovat nízkou cenovou úroveň.
Nikoliv. V žádném případě řidiči žádné peníze v hotovosti nepředávejte.
Bohužel. Naše filozofie je postavena na co nejnižších cenách za dopravu, které jsou natolik nízké, že další slevy už nenabízíme.
Nabízíme. V případě pravidelného zasílání většího množství zásilek nás kontaktujte.
Veškeré dotazy, stížnosti a reklamace můžete směřovat na e-mailovou adresu info@europosta.cz.
Veškeré dotazy, stížnosti a reklamace můžete směřovat na e-mailovou adresu info@europosta.cz.